Am testat noile produse pentru păr cu proteine din lapte #NiveaHairmilk

Pe data de 15 mai, curierul a avut o surpriză plăcută pentru mine şi mi-a adus mult aşteptatul BuzzKit de la Buzzaar România, conţinând produsele Nivea Hairmilk, care conţin proteine din lapte, şi mostre pentru prietenele mele.



A doua zi, prietenele mele erau super încântate să vadă despre ce era vorba, câteva dintre ele mă rugaseră de dinainte să le pun şi lor deoparte pentru că auziseră deja despre produse de la reclame.




În cele din urmă, am preferat să aştept două săptămâni până la postarea impresiilor, pentru că nu poţi să îţi faci o părere 100% validă despre un şampon abia după o singură utilizare.

Aşa că acum revin cu părerea mea în urma utilizării noului produs #NiveaHairmilk - şampon şi balsam.

Tipa la care merg să mă tund foloseşte de ceva vreme şi recomandă şampoanele profesionale care conţin proteine din lapte. Pentru că îmi place să încerc mereu lucruri diferite pentru îngrijirea părului şi cunoşteam deja beneficiile proteinelor din lapte, m-am bucurat să pot fi printre primele persoane care testează noile produse pentru păr de la Nivea. Cu această ocazie, le mulţumesc celor de la Buzzaar România.


Până acum am folosit şamponul şi balsamul de trei ori (eu îmi spăl părul o dată la 5-6 zile, acesta neîngrăşându-se repede) şi pot să îl recomand cu încredere.



După prima spălare, am fost încântată să constat că părul meu a fost foarte bine hidratat, ceea ce este foarte important pentru mine, având părul ondulat şi cu tendinţa de a se usca. Nu am mai folosit uleiul de argan ca deobicei pentru a vedea doar beneficiile şamponului, de care am fost mulţumită. Şamponul are mirosul specific al produselor Nivea, are o textură cremoasă şi nu a fost nevoie să folosesc o cantitate mare pentru a putea acoperi întreaga suprafaţă a părului şi scalpului. Rezultatele au rămas constante şi la următoarele spălări.



În ceea ce priveşte balsamul, recunosc că am fost destul de sceptică. De regulă nu folosesc balsam, pentru a nu-mi încărca părul. Cu toate acestea, după folosirea balsamului Nivea Hairmilk, părul meu nu s-a îngrăşat mai repede. În plus, a fost mult mai mătăsos şi buclele mi s-au aşezat foarte frumos după uscarea cu difuzorul. Despre cât de uşor se descurcă părul după spălare, nu mă pot pronunţa, eu nu îl periez decât înainte să îl spăl pentru a nu-mi strica onduleurile (ar arăta ca o mătură, mai exact). Mi-a plăcut în mod special cât de uşor se clătesc atât şamponul, cât şi balsamul.



Vor fi cu siguranţă produse pe care le voi cumpăra pe viitor.
Am recomandat aceste produse şi prietenelor mele şi am împărţit 16 mostre de şampon celor dornice să îl testeze. Acelea care l-au folosit, s-au arătat mulţumite de efecte.
Aştept cu entuziasm şi alte campanii de testare, e o bucurie să înceci şi recomanzi produse de calitate.

You Might Also Like

0 comentarii

Comments