Ajutor: 47 de cărţi noi de citit şi 0 timp | Book Haul #13

Încetasem să mai public videoclipurile de pe YouTube pe acest blog din cauză că am devenit în ultima vreme mai cunoscută pentru conţinutul video decât pentru ceea ce scriu aici. Presupunând că toată lumea ştie deja de activitatea mea acolo, mi se părea inutil. Dar iată că în ultima vreme recenziile le fac doar în scris, iar pe YouTube fac chestii mai diferite, rezumat al lecturilor, ultimele achiziţii, deschid colete, fac interviuri... şi mi-am dat seama că îmi doresc ca blogul meu să fie mai dinamic, să cuprindă tot ceea ce fac şi în scris, dar şi materialele video.

Aşadar, deşi nu mereu în aceeaşi zi în care apar pe YouTube, clipurile mele se vor materializa şi sub forma unor articole aici, pe blog. Nu voi publica tot ce am omis între timp, am certitudinea că dacă vă place ce fac, veţi da o fugă şi pe canal pentru mai multe materiale, ci voi relua de la clipul publicat chiar duminică, book haul-ul cu numărul 13, în care prezint cărţile cumpărate şi mai ales primite în februarie, martie, aprilie şi prima jumătate a lunii mai 2016.


Oare să aibă vreo legătură numărul 13 din titlu, faptul că acum 2 zile a fost vineri 13 şi că videoclipul are 13 minute şi 13 secunde cu faptul că la un moment dat cărţile cad de aproape fac infarct?
Şi unde am pus toate cărţile astea dacă tot spun că nu mai am loc? Sau, mai ales, când o să le citesc eu vreodată?
Sunt doar câteva întrebări ce nu vor avea răspuns.

You Might Also Like

0 comentarii

Comments