Cărţi la lumina lunii (februarie 2014)

carti la lumina lunii


Cred că a sosit vremea să mă desprind de celebrul In My Mailbox, de care oricum nu mă ţineam prea bine din cauza lipsei de timp, şi să vin cu propria-mi versiune. Pentru că nu îmi cumpăr cărţi în mod regulat, săptămânal, ci mai degrabă multe deodată, voi încerca să postez în ultima zi a fiecărei luni. Acestea fiind spuse, să vedem ce cărţi şi-au găsit locul pe rafturile mele luna asta... şi pe spaţiul de stocare a dragului meu Kindle.

În format fizic






  • Arta conversaţiei de Ileana Vulpescu

  • Genţiane de Cella Serghi

  • Mathias de Anna Vary

  • Comedianta de Wladislaw Reymont

  • Colas Breugnon de Romain Rolland

  • Paper Towns de John Green

  • Miss Peregrine de Ransom Riggs

  • The Gondola Maker de Laura Morelli (cu autograf)

  • Cursa de Dean Koontz

  • trei cărţi pentru facultate, pe care le-am pozat pentru amuzamentul propriu :P


Ebookuri (cumpărate sau primite)



 

You Might Also Like

0 comentarii

Comments