Cărţi noi în bibliotecă şi pe Kindle (9)



Calule, vrei ovăz? Eh, cam aşa şi eu cu cărţile. Iată ce am mai adunat.

Şi înainte să mă întrebaţi, răspunsul este nu, nu prea mai am unde să le pun...

Pe rafturi am adăugat: "Elefanţii nu uită niciodată" de Agatha Christie, pe care am primit-o de pe Blogul Colecţionarului şi volumul 3 din Fetele Gallagher, pe care am luat-o cu revista Bravo Girl.

Pe Kindle, am adăugat muuulte cărţi. În primul rând, e vorba de volumele 0,5 şi de la 2 la 5 din seria Highland Home de Shari Richardson pe care le-am primit de la autoare şi Trinity, primită de la autoarea Clare Davidson.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

În final, de pe Amazon mi-am luat la ofertă, gratuit, următoarele cărţi, ale căror titluri vă invit să le citiţi direct de pe coperte: (şi la acestea se mai adaugă o parte din cărţile pe care vi le-am prezentat la secţiunea "Oferte şi ebookuri gratuite")


You Might Also Like

0 comentarii

Comments