Spre Alagaesia, cu toată vizeza!

Book Lovers Challenge #7. În lumea cărei cărți ai dori să trăiești pentru o scurtă perioadă de timp și  de ce?


Aşa cum am menţionat în articole precedente, genul meu preferat de cărţi este cel fantasy, iar personajele supranaturale pe care le îndrăgesc cel mai mult sunt elfii şi dragonii. De aceea şi din multe alte motive, cred că lumea prezentată în seria "Moştenirea" (mai celebră la noi sub numele primului volum - "Eragon") de Christopher Paolini ar fi un loc perfect pentru mine.


Lumea în care trăim acum nu e aşa cum ar trebui. Vorbesc aici atât de poluarea mediului înconjurător, cât şi de societate, în general. Aşa că mi-ar plăcea foarte mult să dau timpul înapoi, la vremurile în care oamenii erau simpli şi amabili unii cu ceilalţi, când se ajutau cu dragă inimă între ei, când toată alimentaţia lor venea din grădină şi de la propriile animale. Desigur, m-ar deranja imposibilitatea menţinerii unei igiene corespunzătoare, dar, având în vedere că şederea mea în acea lume ar fi de scurtă durată, aş putea să trec peste asta. E frumos să stai la casă, să ai propriul tău colţişor de natură imediat ce ieşi pe uşă, să te poţi bucura de natură şi de aerul curat.

Un mare plus îl dă magia cu care o parte din oamenii acelei lumi sunt înzestraţi. Mi-ar plăcea să cred că eu aş fi una dintre ei. Să fac să răsară o floare, să mânuiesc apa sau focul... sunt trucuri frumoase, cu care mi-aş petrece timpul plină de fascinaţie, dar mi-aş dori să fiu de ajutor, să folosesc magia în scopul binelui: să fiu vindecătoare.

Şi la toate astea, se adaugă incredibila şansă de a vedea un dragon, de a fi aproape de el, de a-i vorbi şi... de ce nu? De a deveni Shur'tugal (Cavaler al Dragonului), asta dacă aş fi aleasă de un ou. Oh, dar de-aş fi!! Serios acum... Poate o fată obsedată de fantasy şi de dragoni să-şi dorească mai mult? :P

Of, Alagaesia, de ce nu exişti? De ce, de ce? Vreau să văd Ellesméra (capitala regatului elfilor), în adâncul pădurii Du Weldenwarden, cu copacul Menoa şi frumoasele case făcute din copaci. Vreau să vizitez Farthen Dûr, cu capitala Tronjheim, unde stau piticii. Fir-ar să fie, vreau să văd şi urgalii! Şi pisicile fermecate, cum să uit de ele?! Vreau să îmi toarcă în braţe şi să le văd şi în formă umană.

Şi vreau să-i cunosc pe oricare dintre eroii mei dragi: Eragon Biruitorul-Umbrei, elfa Arya, vrăjitoarea Angela şi Solembum, pe Roran şi Katrina, pe Elva, pe Nasuada... pe toţi.

Şi v-aş putea înşira o sută şi o mie de alte motive, dar nu vă reţin mai mult. Voi în ce carte aţi vrea să poposiţi?

You Might Also Like

1 comentarii

Comments