O cascadă de bomboane de mentă?

Book Lovers Challenge #8 Prezintă-ne cartea ta preferată din copilărie și spune-ne de ce te-a impresionat așa mult. Dacă mai ai cartea, arată-ne o poză cu ea :).


Aşa cum v-am tot amintit de v-aţi plictisit şi prin alte articole, eu citesc de la 6 ani. La vremea aceea, îmi erau foarte dragi câteva cărţi ilustrate, în special una numită "Pomul Comorii", scrisă de mai mulţi autori, pe care îi puteţi citi pe coperta cărţii, a cărei imagine o ataşez.

Cartea povesteşte aventura a patru prieteni - un leu, o căţeluşă, o focă şi un castor - care primesc în dar o hartă care arată cum se ajunge la Pomul Comorii. Ei trebuie să treacă prin patru locuri diferite şi să găsească patru chei, care împreună, deschid poarta unde se află Pomul Comorii. Fireşte, fiecare dintre cei patru aventurieri va găsi câte una din chei, iar pomul a cărui comoară constă în ciocolata care creşte în el e o răsplată pentru prietenia şi curajul de care dau dovadă.


Cartea e extrem de frumos ilustrată şi foarte educativă pentru copii. Dar nu cred că numai ilustraţiile m-au impresionat şi m-au făcut să ador acea carte atunci când eram copil. Aş zice că mai degrabă am fost atrasă de puternica legătură de prietenie dintre cele patru animale şi, fireşte, de palpitanta aventură prin care trec. Şi, da, recunosc, aş fi dat orice să mănânc prăjiturile cu mure care creşteau în vârful unor flori, să mă catapultez dintr-un pom pe malul celălalt al unui râu, să încerc să fac o scoică să râdă, să văd cascada bomboanelor de mentă, să salvez un fluture de un păianjen şi să mă împrietenesc cu el, să admir picturile elefantului, să descopăr care e iepurele ce mă va duce pe drumul cel bun şi, la final, să mă înfrupt din Pomul Comorii. Da, la şase ani, un copil nu are vise prea îndrăzneţe, nu-i aşa?

Pe voi ce carte vă încânta în copilărie?

You Might Also Like

2 comentarii

Comments