Mi-aş lua zborul ca autoare :)

Book Lovers Challenge #6. Dacă ți-ai dori într-o zi să scrii o carte, care ar fi subiectul ei, și ce imagine ai dori să fie folosită pentru copertă? Arată-ne imaginea.


De fapt, chiar am început lucrul la ea. Nu am încă detaliile foarte, foarte clare şi bine definite în minte, dar am să vă spun, în mare, cam despre ce este vorba.

Aripi de vrabie


La opt ani, bunicul însemna totul pentru ea. O învăţase să iubească natura, dar mai ales păsările. În oraşul mic în care locuiau, adesea îşi petreceau zilele în Parcul Dendrologic, urmărind zborul păsărilor care poposeau pe feluriţii arbori. Asta până când într-o asemenea zi, o vrabie trece în zbor pe deasupra fetei şi imediat după aceea are loc o tragedie, iar bunicul moare într-un accident teribil, în faţa micuţei îngrozite. În stare de şoc, fata începe să asocieze vrăbiile cu ceva prevestitor de rău şi, chiar şi atunci când se maturizează şi îşi întemeiază propria familie, nu renunţă la această convingere, cu atât mai mult cu cât are motive să creadă în continuare că zborul unei vrabii deasupra ei este un semn rău. Ea duce lupte cu sine însăşi, prinsă între dragostea pentru păsări şi teama crescândă faţă de vrăbii, încercând să rămână întreagă la minte, neputând încă să treacă peste şocul morţii bunicului ei. "Aripi de vrabie" este o poveste despre regăsirea sinelui şi lupta pentru dragoste şi fericire. 

Pentru copertă, îmi imaginez că ar fi foarte potrivită o vrabie în zbor. Probabil ar arăta ceva în genul acesta:

(Eu nu am program de editare foto încă, aşa că îi mulţumesc lui Bogdan, care a făcut coperta în locul meu, pentru ajutor.)

Ce ziceţi? Voi aţi citi-o?

You Might Also Like

0 comentarii

Comments