De-aş fi fost personaj de carte...

Book Lovers Challenge #3.  Cu care personaj din cărțile citite te asemeni cel mai mult (aveți calități, defecte comune, același mod de a acționa în unele situații etc.) ? Dacă nu ai găsit doar un personaj, poți face un mix de 2-3 și să ne spui ce ai asemănător de la fiecare.


M-am gândit mult până să pot răspunde la această întrebare. Adevărul e că niciodată nu m-am gândit cât de bine mă asemăn sau nu cu personajele din cărţile pe care le-am citit. Sunt, de regulă, mai concentrată la acţiunea cărţii şi la felul în care se comportă fiecare personaj în raport cu cele ce i se întâmplă. Nu cred să fi stat vreodată şi să fi tras linie, să fi adunat şi scăzut şi să fi spus: "Da, eu cred că X seamănă foarte mult cu mine."

Dar iată că, aflată în situaţia de a răspunde la această provocare, am stat şi am luat la rând fiecare carte pe care am citit-o şi am tras concluzii. Şi am ajuns la una care mă încântă peste măsură: personajul cu care semăn cel mai mult este nimeni alta decât Hermione Granger din Harry Potter.



Răspunsul era atât de evident, încât acum mă miră faptul că a trebuit să iau la rând cărţile şi seriile pe care le-am citit ca să-mi dau seama... Dar hai să vă lămuresc şi pe voi cum ne asemănăm.

O primă asemănare evidentă pe care am găsit-o a fost interesul pentru studiu. Asemeni Hermionei, pot să mă laud cu o memorie foarte bună şi o dorinţă arzătoare de a fi cât mai bună în ceea ce fac. Sunt o perfecţionistă şi nu pot schimba asta. Apoi, dacă aţi citit cărţile, probabil că aţi observat că Hermione are tendinţa de a-i corecta pe ceilalţi, chiar dacă riscă să-şi piardă prietenii. E un impuls pe care îl am şi eu. Poate că uneori dau impresia că fac pe deşteapta celor care nu mă cunosc... şi, iată încă un punct comun! De asemenea, mă bazez foarte mult pe logică în tot ceea ce fac, inclusiv atunci când învăţ. Semăn şi aici cu Hermione.

Ar mai fi faptul că Hermione se îndrăgosteşte de Ron, cel mai bun prieten al ei, ceea ce... mi s-a întâmplat şi mie şi loialitatea faţă de prieteni.

Legat de aspectul fizic, amândouă avem ochii căprui şi dinţii din faţă puţin mai mari decât restul. Hermionei nu-i pasă prea mult de cum arată şi s-a aranjat o singură dată, la balul din anul patru. Aici nu pot să spun că îi semăn întru totul. Nu sunt adolescenta tipică, să stau în baie cu orele şi să mă aranjez, dar nici nu las totul în voia sorţii. Părului nu-i fac nimic în afara unui pieptănat, nu mă machiez, dar sunt foarte atentă să fiu curată şi frumos îmbrăcată.

Ar mai fi, probabil şi altele, dar cred că asemănările pe care le-am menţionat sunt suficiente. Am folosit Wikia drept sursă de informare mai detaliată a personajului, mai exact pagina aceasta.

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Salut,
    Te intereseaza un schimb de link-uri cu
    http://www.incalzitoaresolare.ro/produse/panouri-solare
    site-ul este cu informatii despre panouri solare
    pentru apa calda.
    Multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Presupun că este o întrebare, nu o afirmație, deși îi lipsește semnul întrebării. Nu, nu mă interesează. Mulțumesc oricum.

    RăspundețiȘtergere

Comments