Dacă ar putea vorbi...

...biblioteca mea ar spune: Dă-le jos că mă dor rafturile!

Book Lovers Challenge #10. Arată-ne o poză cu biblioteca ta și povestește-ne pe ce principii ai organizate cărțile (după gen, ordine alfabetică etc.)

V-am arătat şi cu altă ocazie cărţile pe care le am în bibliotecă, la articolul acesta.

Dar ca să nu ziceţi că trişez şi sar peste această provocare, am să vă arăt o vedere de ansamblu asupra rafturilor mele cu cărţi. Ele nu sunt aşezate în mod sofisticat, ci după seria sau colecţia din care fac parte. Nu mă complic cu ordini alfabetice, care sunt convinsă că nu ar da bine.

Biblioteca:





[caption id="attachment_1430" align="alignleft" width="294"] Raftul cu cărţi din spatele biroului[/caption]

[caption id="attachment_1429" align="alignleft" width="294"] Raftul cu cărţi de pe grindă, de lângă birou - mult prea lung ca să intre în cadru, iar eu nu puteam să mă dau mai în spate.[/caption]

You Might Also Like

1 comentarii

Comments