Bah

Cărţi noi (6)

Cea mai dragă carte dintre cele noi este "Prophecies Awakening" de Peter Koevari, pe care am primit-o de la însuşi autor, cu care m-am şi împrietenit, în schimbul unei recenzii.

Apoi, de la chioşcurile de ziare, mi-am cumpărat volumul 5 din Jurnalele lui Stefan şi volumul 1 din Fetele Gallagher.

De pe Amazon, am luat gratuit: Ruby Blue (The Ruby Blue Series), Graceful Blur (Just Cause Universe), Murder on The Mind (A Jeff Resnick Mystery), A Family Affair, UnEnchanted (An Unfortunate Fairy Tale), The Fallen Star (Fallen Star Series Book 1), Calamity Jayne (Calamity Jayne Mysteries), Ethereal (Celestra Series Book 1), The Mind Readers, Bah, Humbug! (A Romantic Comedy Christmas Novella) şi Drowning Mermaids (Sacred Breath Series).

Şi acum, vă las să vă delectaţi cu copertele lor.



 

 

You Might Also Like

0 comentarii

Comments