Leapşa Liebster!

jacqlineveve mi-a dat această leapşă, aşa că mă pun la treabă şi o completez, ca s-o pot da mai departe şi altor bloggeri. A trecut multă vreme de când nu am mai primit o leapşă, dar sper că nu mi-am ieşit din mână. Să vedem....

Reguli:
1. Postează imaginea Liebster Blog Award
2. Spune 11 lucruri despre tine
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formuleaza un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi
4. Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor și anunță-i
6. Nu da tag-ul înapoi!

1. Postează imaginea Liebster Blog Award



2. Spune 11 lucruri despre tine


  • Sunt un şoricel de bibliotecă foarte, foarte harnic. Nu mă las până nu rod fiecare colţişor de carte care-mi pică în mână.

  • Ţestoasa mea, Tina, îmi e atât de dragă, încât atunci când plec undeva, mi se face dor de ea... :P

  • Îmi place muzica, să cânt şi să dansez.

  • Mi-ar plăcea să învăţ limba japoneză.

  • Ador animăluţele de pluş.

  • Îmi place să călătoresc şi să văd locuri noi, deşi am rău de maşină.

  • Visul meu e să termin de scris o carte şi să o public.

  • Detest singurătatea.

  • Îmi place să fac fotografii.

  • Încep serios să-mi fac probleme că nu mai am unde să-mi pun cărţile.

  • Ador jocurile de masă, de genul: remi, table, Monopoly, Gloom, Takenoko, Carcassonne, Catan (cel de cărţi), Dixit ş.a.m.d.


3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi

A. Întrebările de la jacqlineveve:

1. Care este super-eroul tău preferat?
Sailor Moon se pune?

2. Librărie sau librărie on-line?
Librăria online e perfectă pentru precomenzi şi promoţii care nu se găsesc într-o librărie, dar, fireşte, nimic nu se compară cu răsfoitul unei cărţi înainte de cumpărarea ei.

3. Cum descrii vacanța perfectă?
La mare, orice mare, de fapt oriunde, numai să fie apă, sau o excursie în care să vizitez un loc nou. De preferat, să fiu însoţită de prietenul meu.

4. Care este autorul tău preferat și de ce?
Uf, greu aici! Nu pot alege doar unul, nu e corect! Citesc cărţi din toate genurile. Cum aş putea compara un autor de cărţi de copii cu un autor de romane fantasy? Ok, o să încerc să fentez răspunsul puţin. Dintre autorii români din prezent, o aleg pe Oana Stoica-Mujea, pentru că scrie romane fantasy şi poliţiste (genuri pe care le ador) al naibii de bine! Dintre autorii care mi-au luminat copilăria şi începutul adolescenţei îi aleg pe C.S. Lewis şi J.K. Rowling, pentru că sunt absolut geniali, iar cărţile lor sunt nişte lecţii de viaţă foarte bine scrise. Ar mai fi, pe lângă aceştia trei şi: Joseph Delaney (pentru un horror light fermecător), Lemony Snicket (pentru cărţi cu evenimente nefericite scrise într-un mod original), Charlaine Harris, Richelle Mead, Nicholas Sparks, Mircea Eliade, Cella Serghi şi lista ar putea continua.

5. Ce culoare te reprezintă cel mai bine și de ce?
Verdele de ţestoasă, pentru că mă asortez cu Tina. Glumesc! Nu ştiu, îmi plac mai toate culorile şi nu îmi dau seama care m-ar reprezenta mai bine. Mama ar zice că mov, eu aş înclina spre albastru şi verde, Bogdan ar zice că-mi stă bine în culori calde şi în negru... :P

6. Daca ai avea ocazia să alegi, unde ai vrea să trăiești și de ce?
Irlanda - serios, priviţi doar 2-3 peisaje pe Google şi veţi înţelege - sau Japonia (limba, oamenii, cultura...)

7. Iarna sau vara?
Prefer să mor de cald decât să îngheţ şi să fiu răcită mai mereu.

8. Ce serie ai vrea să recitești?
Harry Potter şi Narnia.

9. Care este cea mai mare calitate care te caracterizează?
Spun ceea ce gândesc fără să fiu nesimţită?

10. Locul preferat de citit.
Patul.

11. Care este filmul tău preferat şi de ce?
NU POT ALEGE DOAR UNUL!!! Ok, gata, m-am calmat. The Sound of Music, The Notebook şi Jane Eyre (mini-seria TV)

B. Întrebările mele pentru voi:

  1. Dacă ai putea să te transformi într-un animal, care ar fi acesta?

  2. Ce simţi când citeşti?

  3. Ce e mai important pentru tine? Dragostea sau cariera?

  4. Cum te înveseleşti după o zi grea?

  5. Ai naufragiat pe o insulă şi ai cu tine numai o carte. Care e aceea?

  6. Crezi că există oameni care au... talente mai speciale, pe care şi le ascund?

  7. Dacă ai putea să te teleportezi oricând vrei, dar spre un singur loc, care ar fi acela?

  8. Mare sau munte?

  9. Îţi place ploaia? De ce / de ce nu?

  10. Scrie un citat care-ţi place!

  11. De ce a trecut puiul strada?


Leapşa merge mai departe... la: Petra, Sabinna, Paula, Iren, Paul, Cristina, Shadowbooks, Alexa şi oricine altcineva mai vrea să o ia.

You Might Also Like

1 comentarii

Comments