Micuțele mincinoase 2: Impecabil de Sara Shepard

După ce terminasem primul volum al acestei serii, începusem să mă gândesc dacă oare chiar merita să îmi cumpăr și să citesc și următoarele volume. M-a făcut să cumpăr următorul volum spiritul de colecție și opiniile unor englezi, care spuneau că acțiunea din carte e mult mai complicată decât cea din serialul TV. Și după ce am terminat de citit volumul 2, am fost imediat de acord.


În primul rând, în roman nu avem parte de un Sean care flirtează cu Aria imediat după ce se desparte de Hanna. Să nu uităm nici de faptul că în serial, Emily e singură la părinți, iar în carte ne întâlnim des cu sora ei mai mare. În plus de asta, din Impecabil aflăm că, de fapt, Toby o abuza pe sora lui și nu invers, cum ne prezintă serialul. În plus, în carte, Jenna pare să le fi iertat pentru glumele din trecut pe cele patru prietene. Și multe, multe altele...

Vă invit, așadar, atât să citiți cărțile, cât și să urmăriți serialul TV, și să le tratați ca pe două versiuni diferite ale aceleiași povești.

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Deocamdata abia acum am descoperit serialul..din pacate..:( insa cred ca voi incepe sa citesc si cartile,desi dupa cum spui si tu,abordeaza povestea dintr-o perspectiva destul de diferita decat cea a serialului..

    RăspundețiȘtergere
  2. Atata timp cat reusesti sa nu incurci serialul cu cartile, e ok. :)

    RăspundețiȘtergere

Comments