Revelatia de Kelley Armstrong

Un prim lucru pe care ar trebui să-l menționez, este că Revelația, volumul doi al seriei Forțele Răului Absolut, este mult mai bun și mai plin de acțiune decât primul, Invocarea.

Atenție! Dacă nu ați citit primul volum până acum, nu citiți acest review! Poate conține spoilere.

Fiind din nou prinsă, Chloe e nevoită să născocească un plan pentru a evada și a-i găsi pe băieți. Când doctorul Davidoff își dă seama că necromanta nu îi va spune unde să-i găsească pe Simon și Derek, acesta îi explică de problemele de sănătate ale lui Simon, care suferă de diabet și are nevoie de insulină, însă și-a scăpat rucsacul în care avea și fiolele. Chloe e convinsă că Simon se va descurca, însă intră în jocul lui și îl trimite pe o pistă falsă, avertizându-l, însă, că băieții nu vor veni decât dacă o văd pe ea. Atunci când se află singură în biroul doctorului, Chloe profită de ocazie și verifică datele de pe computer-ul acestuia, aflând informații șocante despre Grupul Edison, cel care i-a închis pe ea și pe prietenii ei supranaturali, și despre ce le-au făcut lor membrii grupului. Când nu îi găsește nicium pe băieți, doctorul Davidoff acceptă propunerea lui Chloe de a-i însoți pe cei care îi caută pe băieți. Tori, sub pretextul că vrea să meargă la cumpărături, insistă până i se permite și ei să iasă. Astfel, cele două vor încerca să evadeze. Dacă vor reuși sau nu... ei bine, numai citind puteți afla. Buzele mele sunt pecetluite. :P