Mai las-o moale cu fantomele de Megan Crewe

*Vreau cu adevărat să scriu și să citesc cât mai mult, vreau să îi fac în ciudă timpului!! :P *

Cass McKenna este o liceană de 16 ani, ai cărei singuri prieteni sunt fantomele. După părerea ei, acestea sunt singurele în care poate avea încredere: fantomele nu au gânduri, ele spun cu voce tare tot ce gândesc. Cu ajutorul fantomelor de la școală, ea știe mizeriile tuturor celor de la școală, îi are la mână, așa că este lăsată în pace. Însă, într-o zi, Tim, vicepreședintele consiliului de elevi, a cărui mamă murise de curând, bănuiește că ea ar putea să-l ajute într-un fel să ia legătura cu mama lui. Cass realizează că nu toți oamenii sunt chiar atât de răi și încearcă să-l ajute pe Tim să își revină din depresie.

Mai las-o moale cu fantomele pare la început un roman care nu are nimic de spus, însă cu toții avem ceva de învățat din această poveste. Este romanul de debut al lui Megan Crewe, și e cu adevărat drăguț. Primul capitol poate fi citit aici.

Trailer-ul cărții:




You Might Also Like

2 comentarii

  1. buna ...deci...cartea asta ...e foarte tare..chiar ieri am terminat-o ...e...supeer..sper sa o cititi si voi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am citito doar ca pe la inceputul scoli si mi.a placut foarte mult ......in doar 2 zile am terminat.o:)

    RăspundețiȘtergere

Comments