Sunshine award :)

Petra a fost îngeraș azi și a împărțit premii multor persoane. Nu pot decât să mă bucur că a considerat că merit și eu să-l primesc. Și Dragonfly mi l-a oferit la rândul ei, dar rămâne postarea asta pentru ambele. :)

Odată ce intri în posesia acestui premiu, trebuie să faci următoarele:
1.Să postezi premiul!
2.Să oferi premiul unor prieteni!
3.Să scriu 10 lucruri care îmi plac!




Premiul va merge la următorii:


Iată acum zece lucruri care îmi plac:

  1. Muzica - nu aș putea trăi fără ea.

  2. Cărțile și poezia ce îmi aduc mereu zâmbetul pe buze.

  3. Să râd, să glumesc. Să fiu veselă în general și să mă bucur de fiecare clipă.

  4. Sentimentul că pot să fiu de ajutor.

  5. Să visez (cu ochii deschiși de multe ori).

  6. Țestoasele - no comment.

  7. Hmmm... florile, fluturii și păsările dacă tot suntem la capitolul ăsta. :P

  8. Îmbrățișările. Evident că nu de la oricine. Close friends, family...

  9. Chestiile mici și drăguțe, cum ar fi cățelușul pe care l-am atârnat la telefon. :D

  10. Am lăsat ce e mai bun la sfârșit. Pe lângă că-mi place să fiu veselă, ador să aduc zâmbete pe buzele altora. Lângă mine n-are voie nimeni să fie supărat. :)


You Might Also Like

12 comentarii

  1. aww, thanks >:D<
    desi va mai dura pana cand voi posta premiul, deoarece nu stiu cui sa il dau mai departe :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, cu ocazia primăverii (sună ca o felicitare, ştiu) ţi-am oferit un premiu-leapşă.Ca să îl vezi doar dă un click pe numele meu :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci, sa ai o primavara frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  4. [...] tot a venit primavara de ce sa nu primim si cadouri de primavara. Adela mi-a oferit acest cadou pe care eu il trimit mai departe la:  Andreea , [...]

    RăspundețiȘtergere
  5. Off topic:
    http://noaptebunacopii.wordpress.com/2010/04/21/premiu-i-cu-coronita/

    ai un premiu la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  6. Merciii. :D
    O să-l postez mai târziu.

    RăspundețiȘtergere
  7. [...] http://vanillamoon.wordpress.com/2010/04/10/sunshine-award/ [...]

    RăspundețiȘtergere
  8. [...] http://vanillamoon.wordpress.com/2010/04/10/sunshine-award/ [...]

    RăspundețiȘtergere
  9. [...] http://vanillamoon.wordpress.com/2010/04/10/sunshine-award/ [...]

    RăspundețiȘtergere

Comments