Un anișor!

Vai, ce repede trece timpul... Astăzi se împlinește exact un an de când am deschis acest blog. La mulți ani, blogușor, bloguleț!


Vă amintiți ce-am spus în primul articol? Ei, să vă împrospătez memoria de elefant.

„Pentru cei care se asteapta sa citeasca un blog foarte serios si literar… sry to disappoint you guys… YOU`RE IN THE WRONG PLACE !”

Mda. Niciodată să nu spuneți niciodată! Da, realizez că tocmai am spus-o de două ori.  ^^

Cum se face că de fiecare dată când spun că nu voi face ceva... exact asta fac? E adevărat că am și articole mai aiurite, dar am scris deja câteva articole la categoria Stories și nu mă voi opri. Ca să nu mai menționez și câteva articole care se vor a fi poezii.

Ei, să revenim la oile noastre.

Ce am reușit să realizez într-un an?


  • peste 60 de articole

  • 6.000+ vizitatori

  • o mulțime de prieteni minunați pe care îi regăsiți la Parteneri și în Blogroll

  • conform ZeList, un blog mai popular decât 90% din cele existente și încă în creștere rapidă

  • am smuls de la voi poate un zâmbet și asta e tot ceea ce contează


Vreau să vă mulțumesc că ați fost alături de mine în acest an și că ați citit toate trăsnăile care mi-au trecut prin minte, că nu m-ați părăsit când n-am avut timp să scriu articole noi și că deși nu întotdeauna scrieți comentarii citiți totuși articolele (statisticile nu mint).

Promit să scriu mult mai mult anul acesta și chiar am în minte câteva articole pentru frumoasa categorie Stories.

Până una alta, aș vrea să vă prezint un blog nou, deschis chiar astăzi de către un prieten drag mie și pe care sigur o să-l îndrăgiți și voi. Să-i urăm bun venit în blogosferă cu o îmbrățișare călduroasă lui Bogdee.

You Might Also Like

10 comentarii

  1. La multi ani blogului tau! la cat mai multe articole si la cat mai multi vizitatori ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări pentru un an de bloguşor, deşi la cat de frumos sunt gândite articolele din categoria 'stories', mă gândesc că numai blog uşor nu a fost până acum ^^
    Abia aştept o nouă povestioară la care să mă dau cu capul de pereţi încercând să-mi dau seama de înţelesurile mai mult sau mai puţin ascunse printre cuvinte.
    Bravo că ai ajuns până aici şi să nu te opreşti niciodată!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fac și eu ce pot.
    Și sunt modestă pe deasupra. :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo Adela>:D< sa iti fie bolgu si mai citit si imaginatia si mai mare:) happy birthday:D

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani pentru blog >:D:D:D<
    La mai multe articole si cititori ;;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunteți toți niște scumpi și scumpe. :)
    Nu știu ce m-aș face fără voi.

    RăspundețiȘtergere
  7. La cat mai multe articole si cati mai multi ani>:D<!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari!! Si eu am facut un an de blog, pe 18 februarie... :)

    RăspundețiȘtergere

Comments