A lot of years (leapșă)

Băiatului Ciudat i se părea că stau prea liniștită și s-a gândit să îmi mai dea o leapșă. Uite cum îmi dați toți de lucru! Nu că m-aș supăra, de altfel... :P

1) Ce îți propui pentru 2010 ?

Să scriu 150 de articole pe blog MINIM.

2) În 2010 îți dorești să ajungi undeva ?

Da. Aș vrea să ajung în Barcelona. Și prietenii mai știu că vreau să ajung într-un anume oraș din „scumpa” noastră țară.

3) Cel mai mare eșec pe 2009 ?

Nu consider să fi avut eșecuri care să merite menționate.

4) Cand erai mic/ă  toată lumea te intreba „ce vrei să te faci când vei fi mare” , tu ce răspundeai ?

Că vreau să mă mărit. :D (Am fost un copil simpatic.)

5) Dacă un înger vine și îți spune că mai ai de trăit fix un an ce faci ?

O să mă port ca de obicei.

6) Dacă caâștigi la loto 10 milioane de euro, ce faci cu banii ?

In primul rând îi pun bine, la bancă.

7)  Ce ai vrea să scrie pe piatra ta funerara ?

Sunteți sadici, pe bune... La altă leapșă m-ați întrebat cum vreau să mor. Eu înțeleg că e concurența mare în blogosferă, dar nici chiar așa! (Glumesc, desigur)

8) Vrei să încerci în 2010 să sari cu parașuta ?

Să ghicesc... altă încercare de a scăpa de mine. Nu.

9) Ce lună urăști cel mai mult ?

Niciuna. Sunt tolerantă de felul meu.

10) În 2012 vine Apocalipsa ?

În niciun caz. La mine nu vine, cel puțin. :P

♥ Și acum, victimele nefericite care vor fi obligate să ducă leapșa mai departe sunt:

You Might Also Like

1 comentarii

Comments