Atentie la raceala!

Zilele astea a fost o vreme destul de dubioasă, cel puțin în orașul meu... Dimineața, frig rău de tot, mai ales cum eu sunt mai friguroasă de felul meu, iar după-amiaza pe la  2- 3 când plec de la liceu e destul de cald pentru luna octombrie. Marea majoritate a colegelor mele au răcit deja.

În fine, eu am ținut un regim strong anul acesta, tocmai fiindcă anul trecut treceam dintr-o răceala în alta. Am mâncat fructe câte n-am mâncat în toată viața, de la mere, pere și banane, până la struguri și pepene. Pe lângă asta, am fost o săptămână la mare cu bunicii și vărul meu și am respirat aerul sărat de la malul mării (despre care se știe că e foarte sănătos) + o săptămână în Egipt, altă tură de aer sărat de la Marea Roșie. În completare, from time to time, vitamina C și calciu sub forma de pastile.

În fine, după 3 săptămâni de școală în care am rezistat în mod miraculos tuturor răcitelor care mă înconjurau, am simțit că mi-am atins scopul și că a meritat din plin. Am fost fericită, sincer să vă spun, nici nu știam ce să mai zic a doua zi când m-am trezit cu o durere de gât cumplită și nasul înfundat.

Așa că, atenție mare la viruși!

You Might Also Like

0 comentarii

Comments