Poze bantuite

Acest articol este o parodie, rog a se trata ca atare.



Am început să trag concluzii ciudate în ultima vreme. Să fie stresul de vină sau pur și simplu mi-au bântuit fotografiile? Totul începuse cu dorința de a avea câteva poze noi pe care să le folosesc ca avatar pe messenger. Până la urmă mi s-au părut chiar reușite, deși nu m-am străduit să iasa cine știe ce, așa că ce-mi trece prin cap? Ia să le urc pe haifaiv ? Toate bune și frumoase, până să le vizionez de pe profil. Doamne păzește dacă am mai văzut vreodată așa ceva! Una din poze, făcută în sepia s-a transformat radical. Se făcuse pur și simplu roșie, de parcă era o poză veche, developată prost. Cine a mai pomenit de poze sepia roșii? Concluzia: ori se duce site-ul de râpă de tot (deși după părerea mea s-a dus de când au adăugat porcăriile alea de cadouri.... cine dă nu știu câți euro ca să trimită o floare virtuală când una adevărată e mai ieftină și de efect mai mare...?), ori cineva îmi bântuie fotografiile.



Copii, ciocolata caldă consumată seara dăunează grav sănătății... sănătății celor din jur.   -.-




You Might Also Like

1 comentarii

Comments