Lulz time - fraze de agatat

Pentru doza de LOL de luna asta, v-am pregatit cateva fraze de agatat, majoritatea jalnice. Have phun.

Te superi daca flirtez putin cu tine?

Poate ca acum sunt urat, dar intr-o zi voi fi multimiliardar.

Tocmai am facut primul pas - e randul tau.

Mi-am pierdut numarul de telefon, mi-l poti da pe al tau?

Frumoaso, trebuie sa fii tare obosita, pentru ca toata ziua ai umblat prin mintea mea

Sunt ca un computer ... poti sa te joci cu mine toata ziua

Crezi in dragostea la prima vedere sau trebuie sa plec si sa ma mai apropii o data?Stii, tocmai mi-am dat seama ca semeni leit cu viitoarea mea prietena

Stiu ca laptele ajuta corpul sa arate bine, dar, draga mea, tu cat de mult ai baut?

In medie, o persoana se indragosteste de 7 ori pana la casatorie. Draga mea, esti a saptea...

De obicei nu ma intalnesc cu fotomodele, dar, fie...uite telefonul meu...

Ai ceva pe fund...aaaa... sunt ochii mei

Ai o harta? M-am ratacit in ochii tai

Scuza-ma, vrei sa imi arati ce ai in buzunare? Cred ca mi-ai furat inima

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Da, jalnice, dar sa nu uitam si de aceasta urare:
    "Daca in noaptea asta te trezesti cu un grasan barbos care te ia si te baga intr-un sac, sa nu te sperii, pt. ca i-am spus lui Mos Craciun sa mi te aduca pe tine in dar."

    RăspundețiȘtergere

Comments