Lex Comics Februarie 2016

Cu o mică-mare întârziere de câteva săptămâni, a sosit mult-aşteptata clipă în care vă vorbesc despre benzile desenate apărute în februarie la Lex Comics, cu câteva zile înainte de apariţia noilor numere. Motivul întârzierii mele a fost simplul fapt că lăsasem să se adune un teanc imens de benzi desenate pentru a le savura la un moment ulterior, aşadar m-am văzut în situaţia în care trebuia să citesc aproape tot ce apăruse până în prezent (mai ales la Iron Man, unde citisem doar primul număr). Din fericire le cumpărasem pe toate lună de lună (cu excepţia The Amazing Spider-Man, din care îmi lipsesc primele 2 numere, dar le-am împrumutat şi lecturat de la prietenul meu; merci, Răzvan).

După cum v-am spus şi pe YouTube, începând din luna februarie, am început un parteneriat cu cei de la Lex, aşadar de acum înainte veţi găsi aici impresii la toate apariţiile www.lexcomics.ro pe care le voi primi pentru recenzare/prezentare. Le mulţumesc din nou pe această cale pentru promptitudinea şi seriozitatea cu care trimit revistele şi volumele. :)

Voi începe cu numărul 3 din The Amazing Spider-Man, ale cărui numere anterioare le am şi cele mai proaspete în minte. Şi pentru că e prima dată când vă vorbesc despre acest personaj, trebuie să vă spun şi că l-am îndrăgit încă de la începutul anilor 2000, când l-am întâlnit ca personaj de desene animate pe vechiul Fox Kids, căruia îi duc dorul.

Lăsând, însă, nostalgiile la o parte, Umitorul Om-Păianjen mă încântă până peste poate. Chiar dacă este prima serie de comics Spider-Man pe care o citesc, nu mi se pare dificil de urmărit şi asta şi datorită notiţelor de subsol care fac trimitere la evenimente petrecute în alte numere sau serii.

În acest număr îşi face apariţia un personaj negativ despre care nu ştiam mai nimic (nu am văzut nici ultimele filme cu Spidey), frumoasa Black Cat sau Felicia Hardy. Tipa e o hoaţă tare simpatică după părerea mea şi îmi aminteşte foarte mult, ca look, de Storm din X-Men.

Şi apropo de femei frumoase, sunt singura care încă mai oftează la gândul că Mary Jane şi Spidey nu mai sunt un cuplu? :(

Scena mea preferată a fost cea în care fostul (?!) primar Jameson se află la un interviu la Studiourile Fact Channel şi după ce face cu ou şi oţet televiziunea, află că nu este la genul de interviu la care crede că este, ci la un interviu de angajare. Ce moment jenant!



Deschidem cadrul în Deadpool 8 cu o adorabilă imagine din mintea lui Deadpool, unde acum e chiriaşă agentul Preston, sau cum îi spune Wade, doamna în roz, pentru că aşa îşi vor face apariţia replicile ei. Hei, decât moartă, mai bine în capul lui Deadpool, nu? Adică aş putea numi multe locuri mai rele. :D Sper doar că nu e prea mare înghesuiala acolo, cu atâtea voci.

Avem parte de cea mai adorabilă scenă când Wade pătrunde prin efracţie în fosta casă a doamnei Preston pentru a o ajuta pe aceasta să îi vorbească băieţelului ei. Puncte bonus traducătorului pentru tonul haios al situaţiei la care a contribuit!



Noua misiune a lui Deadpool este să omoare patru persoane pentru a salva o a cincea, Michael, care şi-a vândut sufletul lui Vetis pentru a nu fi eliminat din programul S.H.I.E.L.D. dedicat vrăjitorilor. De altfel, la fel au făcut şi celelalte patru persoane, dar din alte motive.

Pentru cei care au citit numărul, un singur cuvânt: FINALUL! :O


Thor se complică şi mai tare în numărul 8. Devine destul de greu să urmăreşti atâtea versiuni ale lui Thor din diferite axe temporale, fiecare reunindu-se pentru a-l distruge pe Măcelarul de Zei.

Zeul tunetului se găseşte în postura de sclav nevoit să îşi ducă la propriu povara, contribuind la construcţia bombei pentru zei care îi va aduce sfârşitul. E tragicomic cum orice ar face, tot la moarte ajunge. Cu această ocazie, îşi cunoaşte şi nepoatele, Zeiţele Tunetului, care la început mai că nu îi cred identitatea.

În final, un al treilea Thor li se alătură celor din numărul precedent, şi eu una sper că va fi suficient pentru a duce la capăt povestea pentru că mi se pare foarte tristă şi mă umple puţin de deznădejde pentru personajele noastre.





Închei pe un ton doar puţin mai vesel cu numărul 8 din Iron Man, respectiv partea 2 din Ucigaşul de Zei (se pare că e o temă preferată de cei de la MARVEL). Îl regăsim pe Tony Stark pe arenă, luptând corp la corp, fără armură, contra unui robot de zece metri cu "adorabilul nume de Căpăţâna Morţii". Chiar că adorabil. Totul pentru că a fost acuzat de uciderea unui zeu din lumea extraterestră Voldi, încercând să îşi prelungească moartea până Recorderul 451 i-o poate aduce pe dra. P.E.P.P.E.R. în ajutor. Însă se pare că 451 are şi o agendă de care Tony nu era conştient. Aşadar, avem parte de încă un final amar. Ce se întâmplă? Vă las pe voi să descoperiţi.




You Might Also Like

0 comentarii

Comments